torstai 7. maaliskuuta 2013

''Wipe the mud spray from your face. Stop the engine, yeah, stop pretending that you're still breathing''


 
  
 
Joka vuosi käydään mun isosiskojen kanssa road tripillä.
Lähdetään vain ajamaan johonkin päin suomea ja vietetään laatu aikaa yhdessä.
Tämä oli jo seitsemäskerta.

En mä siitä kuitenkaan aio kertoa, vaan siitä mikä musta on tullut.
''Ethän sää vielä oli harrastanut seksiä?''
...
''..eeen..''

Sitä on muka niin vaikea kertoa. Edes mun siskoille.
Mä olen se meidän perheen pienin ja viattomin.

17 vuotta ja 8 kuukautta.
Alle vuodessa neljä eri miestä/poikaa.
onko se paljon?

Tutustuin ruotsin laivalla poikaan joka asuu tampereen lähellä.
Se katseiden vaihtelu päätyi teinien pussailemiseen takakannella.
Täällä kertaa tapaaminen pomppasi muutaman tason yli, loppuun asti.

Pahinta tässä on se etten tunne mitään häpeää.
Käyttäydyn kuin pieni hutsu, enkä edes halua parantaa tapojani.
Nautin huomiosta ja siitä kuinka se poika sanoi mun olevan ''vitun hyvä ottaa suihi''.
Eräs tyttö kerran sanoi ''ne on varmaan kateelisia kun olin kolmen eri pojan kaa samana iltana''
Ja tunnen suurta myötä häpeää.
Mutta eroaako mun käyttäytyminen muka tästä jotenkin?

Mutta lähes kaikille olen se kiltti naapurin tyttö.
Vanhemmat, opettajat ja tutut pitää mua herttasena,
kaveri piiri lähes samoin.
Parasta on kun kukaan ei tiedä.

Ainut ongelma on että se, jonka ihoa vasten haluan painautua
kuuntelemaan hengitystä ja sanoa jotain pientä ja hauskaa,
se jonka kättä haluan pyöritellä ja vetää sormia pitkin hänen mahaansa,
ei enää halua minulta muutakuin seksiä.
Mutta se on okei. Koska tänä vuonna mä olen päättänyt päästä yli.
And im doing a great jod at it!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti