sunnuntai 16. kesäkuuta 2013

Ku ensiks jumaloidaan jokaikist kasvonpiirrettä, niin miten ihmees toisen päivän pilaa ilmeellä.

Jos mä annan sulle lupauksen,
pystynkö mä pitämään sen?
 
Tänään mä itkin tyhjällä parkkipaikalla.
Mä en nähnyt viivojen kulmia kun yritin peruuttaa ruutuun.
Kaikki kontrolli katosi ja tuntui etten onnistu missään.
''no kyllä sulla nyt täytyy joku vikana olla kun nuin tähän reagoit!''
 
Myöhemmin skootterin vauhti kiihtyi liian kovaksi.
Enkä mä halunnut hiljentää.
Päästin kaiken pois.

Mä poistin sen numeron jo ties monennen kerran.
Tällä kertaa poltin myös laatikossa olleen hätävara paprun.
Jäätelökioskilla pojat hymyili mulle ja mä mietin miksi teen hänestä niin erikoisen?
Ei hän ole.
 
Ja tuttutuntematon takelteli kysyessään mua treffeille.
Enkä mä tiennyt että ihmiset täällä tekee niin. 
 
Mutta tänään on hyvä päivä alkaa unohtamaan hänet.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti