tiistai 3. syyskuuta 2013

Vielä joku päivä

Opi vihaamaan.
Älä anna kyynelillle lupaa.
Usko että kaikki mitä muut siitä puhuu on totta.
Koska se on.
 
Eilen tein itsestäni täyden ääliön.
Mä kerroin kaiken, 
kaiken siitä miltä musta tuntuu.
 
Se sanoo että on ollu allapäin koska haluun sen pois mun elämästä.
Koska se ei halua päästää irti.
Jollakin tavalla sekin tykkää musta.
 
En mä halua olla jollakin tavalla.
 
Miks mä en pysty suuttumaan.
 
Mä toivon että sä luet näitä ja pystyt vielä jonain päivänä nauramaan itselles.
Nimittäin sä olet säälittävä.
Sä istut silmät turvonneena tietokoneen ääressä ja katot kun se on onlinessa.
Ja odotat jotain mitä ei koskaan tapahdu.
 Nyt on se aika kun mun täytyy oikeasti olla vahva
ja välittämättä siitä että se on surullinen.
 Jos se olisi tosissaan se taistelisi.

Älä anna itselles enää toivoa.
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti