tiistai 29. toukokuuta 2012

joka rakkaudesta ei nouse ilmaan milloinkaan se ei kappaleiksi liian korkeella mennä saa



''samalla myös pelottaa ihtesä puolesta
saatan tykästyä liia heleposti''

Miksi hän sanoo tälläisia asioita?
Hän ei halua mitään mutta silti pelkää.
Tää on hyvä näin. Saan vielä nukkua hänen vieressä. Kuunnella kehuja.
Olla onnellinen.
Hänelle on liian helppo sanoa asioita. 
Sanoja joita en koskaan kenellekkään ole pystynyt.

Mä matkustelen paljon kesällä. Ensiksi kolmen päivän päästä viikoksi bulgariaan.
 sitten kaksi viikkoa kotona ja kolmeksi viikoksi maltalle.''Miten mä pärjään ilman sua''
Itse olen miettinyt miten pärjään ilman häntä. 
Ikinä ennen en ole ollut surullinen että joudun jättämään tämän paikkakunnan.
Mitä hän on tehny minulle?

Aina olen nauranut ihmisille jotka itkevät poikaystäviensä perään. 
Kerran ystäväni ei voinut lähteä ilmaiselle laivareissulle, koska ei kestänyt olla vklp ilman rakastaan.
Ei hän ole poikaystäväni, mutta silti tiedän että tulen ikävöimään häntä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti