sunnuntai 6. toukokuuta 2012

like im not worth fighting for


http://heystupid.blogspot.com/2012/03/stay-with-me-i-can-make-make-you-glad.html#comment-form

Se poika halaili toisen tytön kanssa. Vältteli mun katsekontaktia. Ei sanonut sanaakaan. Ja mua sattui.

Ohi kävellessään se heitti ylävitosen ''älä oo vihane''. En mä ollut vihanenn. Enhän mä edes pitänyt siitä pojasta, mulla oli jo muut mielessä. Mutta silti se sai jonkin särkymään mun sisälläni. Miksi minä en ollut niin arvokas kuin tuo tyttö? Miksi minuun ei olisi voinut tutustua paremmin.

Se tyttö. Liian laiha ja tyhmä. Minun mielestäni. Kaksi eri poikaa, ensin minun kanssani, sitten tuon tytön. Ainoastaan minä olin se yhden illan juttu jota ei jälkeen päin kaivattu.

Voiko ihminen tuntea itseään näin arvottomaksi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti